Iganädalane Questra tasuvus ja teised teated

Vaata kõiki teateid

Various Tab Styles

Ettevõttega koostööks peab olema lõpule viidud registreerimine keskkonnas https://atlanticgam.es/ Registreerimisel luuakse automaatselt personaalne konto “Account”. Loodud isiklik konto võimaldab teha tehinguid ettevõttes, seda 24h päevas. Kontol saab tutvuda kõigi investeerimisportfellidega, avades menüüst “Dashboard”, täita isikukinnituse ja aadressi kinnituse lahtrid, valides menüüst “Profile” Sealt saab valida ka teavitusmeetodeid iganädalaste tasuvuste kohta. Vajutades menüüst “News” saab näha ettevõtte uuemaid uudiseid. “Manager” alt saab vaadata kõigi ettevõtte maaklerite eelnevate aastate ja nädalate statistikat. Ning kõige tähtsama “Account” lehelt saab teha väljamakseid ja sissemakseid ettevõttesse. Kõikide tehingute põhjaliku ülevaate leiad aga “History” alt.
Selleks pead tegema järgmist:
  1. Registreerimiseks mine lehele

    https://private.atlanticgam.es/

  2. Sisesta enda telefon koos suunakoodiga (Eesti puhul 372)
  3. Sisesta registreerimiskood. Kui automaatselt ei ole seda sisestatud, sisesta sinna partneri ID ( P09201475740111 )
  4. Vajuta nuppu “Register”
  5. Sisesta seejärel enda nimi, perekonnanimi ja e-posti aadress (kõik ladinakeelsed tähed)
  6. Täida ära “Password” ehk salasõna lahter (see saadeti sulle meilile või telefonile) Peale registreerimist saad salasõna vahetada, kui lähed menüüst “Profile” ja valid “Change Password
  1. Kõigepealt on vaja logida sisse enda isiklikule kontole https://private.atlanticgam.es seal klikkida “Account
  2. Seal valida soovitud tegevus “Transfer money” ja klikkida “Next
  3. Seejärel tuleb valida endale sobiv raha ülekandmise viis. “Bank Transfer
  4. Seejärel tuleb valida soovitud summa, mida tahate enda isiklikule kontole ettevõttes kanda.
  5. Seejärel kinnitage kanne vajutades nupule “Next
  6. Seejärel avanevad teile detailid “Invoice” mille järgi saate teha ülekande enda internetipangast või kontorist.
  7. “Invoice” sisaldab kõiki vajalike detaile ülekande jaoks: Ettevõtte nimi/saaja (ACCOUNT NAME/Beneficiary Customer-Name) Saaja aadress (BENEFICIARY ADDRESS) Panga nimi (BANK NAME) Panga aadress (BANK ADDRESS) SWIFT/BIC kood (SWIFT/BIC) IBAN kood (ACCOUNT IBAN) SELGITUS (REFERENCE)
  8. Väljastatud “Invoice” kehtib 3 tööpäeva. Peale 3 päeva möödumist tuleb teha uus “Invoice” ja teha uue järgi ülekanne.
  1. Logi sisse enda kontole https://private.atlanticgam.es/#/login
  2. Ava vasakult menüüst “Profile
  3. Liikudes lehe lõppu, leiate  kolm lahtrit: “Old Password, New Password ja New Password” (Sisesta vana parool ja seejärel kaks korda uus parool)
  4. Seejärel kliki nupule “Save password” (salvesta parool)
  5. Ja ongi valmis.
  1. Sisselogimise lehel vajuta nuppu “Forgot Password?” https://private.atlanticgam.es/#/login
  2. Seejärel ava enda e-post, mille olid konto registreerimisel sisestanud
  3. Järgi saabunud kirja juhendeid (sisaldab linki millel klikkida)
  4. Sisesta automaatselt loodud parool ja seejärel saad luua uue parooli valides menüüst “Profile

shutterstock_198522362Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor     incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est

Investment certificate (hereinafter – IC) is a security, which corresponds to the nominal value of the initial amount of investment by the Client. Thus, you buy a certain product and get an IC, which confirms the purchase of a particular product. The IC contains the sum and other details on the purchase (the investment portfolio, the amount of investments in the portfolio).

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est

Juhendid

Mis on Questra

Questra World on välja kasvanud Hispaania finantsvaldusettevõttest SFG Group. Ettevõte tegutseb aastast 2009.

Questra tegeleb finantsinstrumentide, sealhulgas ettevõtete aktsiate ja osakute ostu ning müügiga, aktsiate esmase avaliku pakkumisega börsil (IPO), aga ka välisväärtpaberite müügi, ettevõtete refinantseerimise ja finantsfaktooringuga.

Ettevõte on jaotanud oma tegevuse kaheks:  Questra World tegeleb turundusega ning Atlantic Global Asset Management (lühendatult A.G.A.M.) fond tegeleb investorite ja finantsinvesteeringutega.

Questra World peakontor asub Madriidis, Atlantic Global Asset Management peakontor asub Cabo Verdes, samal korrusel ülemaailmselt tuntud audiitorettevõttega PricewaterhouseCoopers (PwC).

Kui sul on tekkinud küsimusi või soovid lisainfot helista (E-L 8-20) või kirjuta julgelt

tel. 56 686 989

madis@elurada.ee

Madis Rosenberg

Info ka üldnumbril 555 17 555 (iga päev 8-20) või e-posti teel info@elurada.ee

Võimalus osta number üks ettevõtte osakuid

Liider püsikliendi kaartide väljatöötamisel üle maailma

Ettevõte on 14 aasta jooksul üles ehitanud ülemaailmse kliendikaardi programmi.

Igapäevaselt on töös 6,5 miljonit kaarti mida saab kasutada enam kui 70 000 ettevõttes. Nende kaartidega tehtavad ostud tehakse 47 riigis.

Ettevõte on jõudnud faasi, kus kaasatakse investoreid osakute ostmisega. On võimalik osta erinevate riikide osakuid.

Aastal 2016 on välja müüdud osakud Austrias, Tsehhis, Slovakkias ja Poolas. Hetkel on saadaval Põhjamaade osakud (Soome, Rootsi, Taani, Norra). Järgmisena on tulemas Itaalia, Hispaania, Saksamaa, Inglismaa.

Täiendavat raha kaasatakse partnerettevõtete ja kliendikaartide arvu suurendamiseks erinevates riikides. See protsess on mõnes riigis lõpule viidud.

Osakute arv igas riigis on piiratud. Ühe osaku hind on 1500 eurot ning eraisikuna saab osta 4 osakut ja ettevõte 6 osakut.

Investorid saavad kliendikaartidega tehtud ostudelt protsendi kasumiks (vt.allpool täpsemalt).

  • Austria

    8 888 osakut (läbi müüdud)

  • Ungari, Bulgaaria, Rumeenia

    24 888 osakut

  • Hispaania

    58 888 osakut (tulemas)

  • Tsehhi ja Slovakkia

    11 888 osakut (läbi müüdud)

  • Soome, Rootsi, Taani, Norra

    24 888 osakut

  • Prantsusmaa

    58 888 osakut (tulemas)

  • Poola

    33 888 osakut (läbi müüdud)

  • Itaalia

    24 888 osakut

  • Inglismaa

    60 888 osakut (tulemas)

Inimesed teevad igapäevased ostud ja kasutavad kliendikaarti

Näide Carrefour jaemüügiketist

Üks 70 000st kliendist on fotol olev Carrefour, kes kasutab spetsiaalseid kliendikaarte. Carrefour on üks maailma suurimatest jaemüügi kettidest, omades enam kui 10 000 kauplust 30 riigis.

Kui ostja maksab poes spetsiaalse kliendikaardiga, saab ta igalt ostusummalt 2% tagasi, lisaks saab ettevõte 1% ning investorid samuti 1% ostusummast.

Investoritele mõeldud 1% jaotatakse osakute omanike vahel. Osakute arv on fikseeritud. Ajaliselt saab osakut uuendada iga 3,5 aasta tagant.

Tegemist on pikaajalise ettevõtmisega.

Täpne tulusus sõltub ostudest selles riigis, jäädes hetkel 300euro piiridesse igakuiselt, kuid kasvab koos ettevõttega.

Küsi täpsemalt lisa:

70 000 ettevõtte seas on ka suurelt tuntud hokiklubi HC Slovan Bratislava ja jalgpalliklubid LEGIA Warszava, SK Rapid Wien, Inter Milan, AC Milan, Juventus, Real Madrid.

Inimesed teevad igapäevased ostud ja kasutavad kliendikaarti

Näide Carrefour jaemüügiketist

Mis ettevõttega on tegu?

Kui palju osakuid osta saab?

Kas iga riigi osakuid on võimalik osta?

Kes on veel suured kliendid?

Kui palju täpselt teenib ?

Millal investeeringu tagasi saab ja kasum välja makstakse?

Miks osakuid müüakse?

Riho Leopard

info tel. 555 17 555